2012. szeptember 28., péntek

Új darabok

Rendelésre elkészült a Surranó őz kishúga. Érdekes, hogy ahogy Mexikói napnál, úgy itt is egyszerre ugyanolyan és mégis más a két darab. Hálistennek a gyöngyből és drótból bőven volt ugyanolyan eltéve, viszont a tollakból sosincs két egyforma, hiszen a természetben sincs. Még nem sikerült lefotóznom, mert zuhog az eső és semmi természetes fény nincs, de azt hiszem, szentelek majd egy posztot az "Eredeti vs. másolat" kérdésnek, mert nagyon izgalmas egymás mellett látni a két darabot. Kicsit olyan, mint a Keresd a különbséget! képeket nézegetni.

Emellett nagy hír, hogy elkészült az első gyűrű és karkötő is. Karkötőt még csak-csak, de gyűrűt egyáltalán nem szoktam hordani, nem nagyon szeretem, így eddig nem is igen készítettem. Tegnap azonban ebédszünetben rámjött a drótozhatnék, és egy arany és vörös ékszerdrót kombinánálával egyszerű gyűrűt hajtogattam. Messze nem lett tökéletes, mégis annyira tetszik, olyan szépen mutat!

Első gyűrűm: vörös és arany színű ékszerdrótból


A karkötő friss és meleg, ma reggel fűztem fel a hétvégén készített kék-fekete gyurmagyöngyökből. Diszkréten izgalmas darab lett, valamiért nagyon ez a fekete+színek variáció áll a kezemre. Rajtam picit laza, de a saját csuklóm rettentő vékony, így ahhoz nem merek méretezni, úgyhogy leendő gazdájára gondolva emberi méretűre készítettem.

Gumis karkötő fekete-kék gyurmagyöngyökkel



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése