2012. október 5., péntek

?

Szeretem a medálos nyakláncokat, viszont nem szeretek medált venni. És a hideget sem szeretem.
A lilát és a narancssárgát együtt viszont nagyon is, így alig vártam már, hogy készüljön egy nyakláncom ilyen színekben. Először más volt a koncepció, de az eredeti medál mérete (amit egy elképesztően mutatós nyaklánchoz használtam fel végül, majd meglátjátok :)) pici volt, így gondoltam, összerakok egy pont megfelelőt süthető gyurmából.
A selyemfényű lila és a csillogó üveggyöngy mellé nem akartam matt medált, így eljött a pillanat, hogy kipróbáljam az Anyától kapott csillámport.
Az eredmény egy hippisen aranyos, de mégis elegáns nyaklánc lett, új stílusmeghatározásom szerint céges etno :))
Szerintetek?

Nem mondom rá, hogy kicsi és diszkrét, mert nem az :)

Süthető gyurmából készült medállal

Narancsszínű gyurma, arany csillámpor

Narancs és lila gyöngyök

Szemet gyönyörködtető és egyébként nagyon kényelmes

Akár munkahelyre, alkalomra is felvehető

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése