2012. október 7., vasárnap

Páratlan fülbevalók

Alapvetően  - mint szerintem legtöbben- én is a szimmetrikus dolgokat szeretem. Hosszú évek kellettek ahhoz, hogy megszokjam a feltűnően aszimmetrikus dolgokat. Ilyen sarkos pont az életemben a páratlan fülbevalók kérdése is. Én nemigen tudom ezt elképzelni magamon, másoknak viszont szuperül áll, és nem mellesleg, ha épp nincs valamiből kettő, mégis fülbevalóhoz akarod felhasználni az az egy darabot, legalább van lehetőséged a megvalósításra.

Ezek a páratlan fülbevalók kicsit indiános-sámános hangulatúak, és nagyon-nagyon szépek. :)

Tüskés termés (szerintem gesztenye?), vörösréz ékszerdrót, fácán- és kakastoll

Látványos tüskés termés és szabálytalanul hajlított spiráldísz

Irizáló kakastoll és fácántoll

Erdei hangulat

Szintén erdei hangulatú füli egy kis türkizzel megbolondítva

Nem tudom, milyen vadmadár tolla, vörösréz ékszerdrót, fahéjdarabok, türkiz és bőrszál

Kedves barnák és türkiz ragyogás

A lobogó bőrszáltól indiános hangulatú

Lógós-libegős

Sámánlányos, feltűnő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése